Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-23.04.24 ט"ו ניסן ה'תשפ"ד
האצטדיון העירוני באשקלון

מכבי אשקלון בכדורגל מחקו את העתירה נגד עיריית אשקלון בגין אפליה

בית המשפט המליץ למחוק את העתירה שהגישו ראשי מכבי אשקלון בכדורגל נגד עיריית אשקלון, בגין אפליה לרעה במתן שירותי מגרשים

ביום שלישי שעבר נערך דיון בבית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע בעניין עתירה שהגישה העמותה לחינוך וספורט הישגי 'מכבי אשקלון' נגד עיריית אשקלון.

לאחר שלושה דיונים שהתקיימו במהלך השנה החולפת, הבהירה השופטת שדנה בתיק כי העתירה אינה מבוססת, וכי לא הונח בפניה כל בסיס לטענות הקשות שנטענו, בהן, בדבר אפליה וניגוד עניינים.

יחד עם זאת, קיבל בית המשפט את בקשת העירייה ואפשר לה להגיש טיעוניה בעניין חיוב העותרת בהוצאות עקב ניהול עתירה חסרת כל הצדקה ובזבוז כספי ציבור. טיעונים אלו יוגש בימים הקרובים.

כמו כן, אפשר בית המשפט לעותרת להגיש תוכנית חינוכית לעירייה וככל שזו תאושר, היא תוכל להשתמש בכיתות הלימוד. דוגמא לתוכנית כזאת תוגש לעותר על ידי אגף תרבות נוער וספורט בעירייה.

בהתאם לזאת, המליץ בית המשפט לעותרת למחוק את העתירה. העותרת קיבלה את ההמלצה, והעתירה נמחקה.

כזכור, בחודש ספטמבר 2020 הגישו מכבי אשקלון ו'החוג לכדורגל מני יאסו' עתירה מנהלית נגד עיריית אשקלון וכן בקשה לצו ביניים. העותרים ביקשו לבטל את דרישת העירייה כי יחתמו על הסכם ונוהל לשימוש במגרשי הספורט בעיר, וכי העירייה תתיר להם להיכנס למגרשים ללא שיסכימו לתנאיה.

כמו כן העלו העותרות טענות לניגוד עניינים כנגד בעלי תפקיד בעירייה, תוך שהעלו דרישות חריגות להחלפתם באחרים לפי בחירתם. העותרים גם טענו לאפליה שלהם אל מול הפועל אשקלון.

העירייה הגישה תגובות מפורטות לטיעוני העותרות, תוך שהבהירה כי אין בעתירה ולא כלום, כי העירייה נוהגת בשוויון וכי הטענות לניגוד עניינים מופרכות. עוד טענה העירייה כי 'הפוסל במומו פוסל' וכי דווקא בהתנהלות מר יאסו נפלו פגמים חמורים והתנהלותו רחוקה מלהיות ספורטיבית.

במהלך ניהול העתירה ועקב התנהלות העותרות בהגשת בקשות שונות, אלו חויבו ע"י בית המשפט בתשלום הוצאות העירייה והפועל אשקלון.

נוסיף כי, 'מועדון מכבי אשקלון׳ זכה בשלוש השנים האחרונות לסיוע מהעירייה כחלק ממדיניות ראש העיר הרואה חשיבות גדולה בעידוד החינוך הספורטיבי בקרב ילדי העיר. עיריית אשקלון תמשיך לשים את טובת הילדים בראש סדר העדיפויות ותעודד לקיום פעילות ספורטיבית חינוכית ובטוחה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות