Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
הצבת מיגוניות נוספות באשקלון

מיגוניות נוספות הוצבו באשקלון

בצל הירי מעזה: הקרן לידידות, בתאום עם פיקוד העורף ועיריית אשקלון, הציבו היום 10 מיגוניות ברחבי העיר אשקלון

לאור מאות הטילים, שנורו בסבב ההסלמה הנוכחי, ובפרט ההתקפה המאסיבית על אשקלון, הציבה היום הקרן לידידות, בתאום עם פיקוד העורף ועיריית אשקלון, 10 מיגוניות ברחבי העיר אשקלון.

המיגוניות הוצבו בשכונות הותיקות של העיר, בהן אין לתושבים מענה מיגוני בבתים, בדומה לשכונה, בה פגע אתמול טיל פגיעה ישירה בבניין מגורים באשקלון.

בנוסף הציבה הקרן לידידות 3 מיגוניות סביב בית החולים ברזילי בעיר. מבצע הצבת המיגוניות בשטחי הציבור הוא חלק מתוכנית מקיפה למענה חירום לתושבי ישראל, במסגרתה הציבה הקרן לידידות למעלה מ- 65 מיגוניות בשטחי ציבור מתחילת שנת 2020, מיגון מוסדות למען הציבור, ציוד מיגון אישי לצוותי בטחון ורווחה הפועלים בערים והצטיידות ארגוני סיוע החרום בתקציב של למעלה מ-10 מיל' דולר בשנה.

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "ליבנו עם כל אזרחי ישראל, הנמצאים תחת מתקפה. אנו, בקרן לידידות, מלווים את תושבי ישראל בצורכי רווחה שוטפים בשגרה, ובאותה אפקטיביות אנו מתייצבים לתת מענה מיידי לצרכים בעת חירום, בתיאום ובשיתוף הרשויות המקומיות, שירותי הרווחה, פיקוד העורף ויחד למען החייל כמו גם שותפינו בשירותי ההצלה. תושבי ישראל מוכיחים את חוסנם בכל פעם מחדש, וזו זכות שלנו לסייע במאמץ".

ראש העיר, תומר גלאם: ״אנחנו בעיצומה של מערכה קשה וגם הפעם אשקלון סופגת בצורה הקשה והמרובה ביותר. הצבת המיגוניות תספק מענה במרחב הציבורי וזה מבורך וחשוב, אבל המדינה חייבת לתת מענה אחת ולתמיד לאלפי התושבים שגרים בשכונות הוותיקות בבניינים נעדרי מיגון״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות