Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

תושב אשקלון חשוד בהעלמות מס במסגרת ייבוא רכבי יוקרה

תושב אשקלון בן 41, בעלים של חברה העוסקת בייבוא רכבי יוקרה לישראל, הובא אתמול בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לזיוף מסמכי יבוא ועבירות מכס בסכום של כחצי מיליון ש"ח

תושב אשקלון בן 41, הבעלים של חברה העוסקת בייבוא רכבי יוקרה לישראל, הובא אתמול בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לזיוף מסמכי יבוא ועבירות מכס בסכום של כחצי מיליון ש"ח.

כבוד השופטת זהר דיבון סגל שחררה את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי במחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז מתנהלת חקירה בשיתוף בקרת היבוא של מכס אשדוד, כנגד כורם.

במסגרת החקירה עלה החשד כי בשנת 2019 כורם זייף לכאורה מסמכי ייבוא של עשרות רכבי יוקרה שייבא ממדינות באירופה באמצעות החברה בבעלותו, ביניהם פורשה, BMW, לנד-רובר ומרצדס. על פי החשד, הוא הגיש את המסמכים המזויפים למכס במעמד שחרור הרכבים ובכך נהנה מהקלות מס שלא כדין.

ממצאי החקירה מעלים חשד לזיוף שיטתי של מסמכי הייבוא שהביאו להשתמטות מתשלום מס על סך של כחצי מיליון שקלים.

מדובר כמובן רק בחשדות ואם וכאשר יוגש נגדו כתב אישום הוא יצטרך להוכיח את חפותו.

השופטת זהר דיבון סגל מבית משפט השלום בראשון לציון שחררה את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 200,000 ש"ח, ערבות צד ג' שתיתחם ע"י 2 ערבים על סך 50,000 ש"ח לכל אחד וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

סניגורתו של החשוד עוה"ד שרון פישמן ממשרד דורון, טיקוצקי קנטור גוטמן נס ועמית גרוס מסרה: "החשדות כנגד מרשי תתבררנה בהמשך כחסרות בסיס. מדובר במחלוקת אזרחית בלבד אל מול רשויות המכס, וככל שישנם הפרשים בדיווחי החברה, הם זניחים בלבד ונעשו בתום לב. לראייה, מרשי שוחרר בתום מספר שעות ולא נעצר בגין החשדות לכאורה כנגדו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות