Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
יעל וילוז׳ני, אחות במערך למניעת זיהומים בבית החולים ברזילי, נבחרה להשיר משואה ביום העצמאות

מגפת הקורונה אחות בבית החולים ברזילי תשיא משואה ביום העצמאות

יעל וילוז'ני, אחות במערך למניעת זיהומים בבית החולים ברזילי באשקלון, נבחרה להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל

יעל וילוז'ני, אחות במערך למניעת זיהומים של המרכז הרפואי ברזילי, נבחרה על ידי ועדה במשרד התרבות והספורט, ובברכתה של שרת התרבות, ח"כ מירי רגב, להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל.
 
יעל פועלת ללא לאות ובמסירות עצומה להעלאת הרמה והביצועים של המערך למניעת זיהומים בבית החולים בכל התחומים שבהם הוא עוסק.
 
במהלך השנתיים האחרונות חלה התקדמות עצומה במניעת זיהומים בבית החולים ברזילי ובהיענות למהלכי היגיינה והימנעות מזיהומים, ירידה עצומה בזיהום נרכש בתחומים שונים ובמחלקות שונות ויתרה מכך, זכה בית החולים פעמיים לדירוג גבוה והצטיינות בקרב בתי החולים הבינוניים בגודלם בסקר משרד הבריאות למניעת זיהומים.
 
יעל, אף משהייתה בחופשת לידה, זמן קצר לאחר לידה, השתלבה מביתה בכל ההכנה המורכבת והסבוכה של בית החולים לנושא הקורונה ושבה מיד לעבודה על מנת לעסוק בתכנון, הטמעה, למידה והדרכה ותחקור מגעים רבים של עובדים, וחקירות אפידמיולוגיות ללא לאות מידי יום עד השעות הקטנות של הלילה.

יעל, היא חלק בלתי נפרד ממערך מניעת זיהומים יוצא מן הכלל, המובל על ידי פרופ' שלמה מעיין וד"ר ציבה יבגניה ואשר כולל את יעל וימית וללא ספק פועלם הרב מציב אותנו על המפה בתחום מניעת זיהומים והצלת חיים.
 
יעל תייצג בטקס המשואות את בית החולים , את עובדיו הנאמנים, ואת מערך הסיעוד המופלא שלנו שזוכה להוקרה רבה בעבודתו, יחד עם הרופאים ושאר הצוותים, לטיפול נאמן בחולי הקורונה, לעיתים תוך סכנת הידבקות עצמית.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות