Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
84 בני אדם טופלו על ידי צוותי מד"א.

הסלמה בדרום מד״א מדווחת על סיכום הנפגעים בהסלמה

84 בני אדם טופלו על ידי צוותי מגן דוד אדום: סיכום הנפגעים בהסלמה הנוכחית

מתחילת ההסלמה הביטחונית ביום שלישי השבוע, החובשים והפראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-84 בני אדם, כולם במצב קל. בין הנפגעים: 3 פצועים קל בגוף (אישה כבת 65 באשקלון, ו-2 גברים כבני 30 ו-55 במועצה האזורית באר טוביה), 34 נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ו-43 נפגעי חרדה.
 
בנוסף, ביום שלישי בשעה 08:04 בבוקר, בזמן האזעקות באזור גוש דן התקבלה במוקד 101 של מד"א במרחב איילון קריאה על ילדה בת 8 שאיבדה את הכרתה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו פעולות החייאה עד שחזר הדופק, ופינו את הילדה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב, כשהיא מורדמת ומונשמת.
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כוחות מגן דוד אדום ברחבי הארץ, ובדרום ובמרכז בפרט, עמדו בכוננות גבוהה ובכוחות מתוגברים במהלך ימי ההסלמה הביטחונית. שיתוף הפעולה הטוב והתיאום בין מגן דוד אדום לצה"ל ופיקוד העורף, משטרת ישראל, שאר כוחות הביטחון והרשויות, הוא דבר חיוני וחשוב, אשר הוכיח את עצמו גם הפעם. אני רוצה להודות לכל עובד ומתנדב במד"א, כונן, פראמדיק, חובש במוקד 101 ונהג אמבולנס, על המסירות, על המקצועיות הגבוהה, ועל המחויבות להציל חיים בכל מצב".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות