Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-18.04.24 י' ניסן ה'תשפ"ד
איתמר שמעוני. הורשע בהכרעת הדין

משפט שמעוני איתמר שמעוני הורשע בשוחד, בהפרת אמונים ועבירות מס

איתמר שמעוני, ראש עיריית אשקלון לשעבר, הגיע לבית המשפט המחוזי בת״א בכדי לשמוע את הכרעת הדין במשפטו

מלווה בעורך דינו, הגיע היום (שלישי), איתמר שמעוני, ראש עיריית אשקלון לשעבר, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בכדי לשמוע את הכרעת הדין במשפטו.

לבוש בחולצה מכופתרת בצבע שחור, התיישב שמעוני על ספסל הנאשמים, והמתין למוצא פיה של כבוד השופטת לימור מרגולין- יחידי.

בשעה 13:00 בדיוק, החלה הקראת הכרעת הדין שלא הותירה לאיש באולם ספק: איתמר שמעוני הורשע בשוחד, הפרת אמונים והלבנת הון.

השופטת התייחסה בהקראת הדין לכל אישום בנפרד, כאשר איתמר שמעוני הורשע בקבלת שוחד רק בחלק מהמקרים ובהפרת אמונים ועבירות של הלבנת הון.

נושא קבלת השוחד: 150 אלף ש"ח שניתנו מיואל דוידי לאיתמר שמעוני בפרויקט יעדים בשנת 2015. כל יתר הסעיפים לא נמצא כי היה שוחד באופן ישיר. השופטת כן עמדה על היחסים בין שמעוני לדוידי: "אני רואה במעורבתו האישית של שמעוני בפרויקט סילו וכן בכל הנוגע לקבלת ההיתר בבניין פאר יצירת מחויבות העולה כדי תמורה".

יואל דוידי, עופר שמעוני ואיתמר שמעוני, מורשעים בלקיחה ומתן של שוחד בסך 150 אלף ש"ח. שמעוני מורשע גם בהפרת אמונים. כמו כן עופר ואיתמר שמעוני מורשעים בעבירות של הלבנת הון בשנת 2015 בלבד.

בנושא האישום המתייחס למגנזי - ניתן להסתפק בהפרת אמונים בקבלת טובת הנאה על ידי נבחר ציבור. זאת מכיוון שהשופטת סבורה כי לא שוכנעה מעבר לספק סביר שהיה שוחד.

משה פונטה - איש פרטי וראוי לייחס לו עבירה על קבלת טובת ההנאה. הוא שביקש את הכסף ממגנזי, הוא שקיבל את הכסף במזומן. מורשע בהפרת אמונים.

שרון מילר - בחינת הנסיבות: מצאתי שמילר היה מודע לכך שהכסף מועבר לשמעוני. בהעמידו את הכסף מילר ידע כעורך דין שהוא מנוע לעסוק בכל עניין שלו ונקודה זאת לזכותו. מילר מזוכה מחמת הספק.

בנושא קבלת השוחד בסגירת אתר "אשקלון 10", איתמר שמעוני זוכה בסעיף זה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות