Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
עו״ד הילה רווח. הודיעה על עזיבתה

היועצת המשפטית של העירייה הודיעה על סיום תפקידה

עו״ד הילה רווח, היועצת המשפטית של עיריית אשקלון, הודיעה הבוקר (שלישי), על סיום תפקידה. רווח: ״מודה על הזכות לעבוד ברשות ולשרת תושבים״

היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד הילה רווח, הודיעה היום (שלישי) לראש העיר על כוונתה לסיים את תפקידה. בימים הקרובים יתפרסם מכרז חדש לתפקיד.

רווח, שימשה בתפקיד כחמש שנים, זאת לאחר שבע שנים בהן שימשה כעורכת דין בלשכה המשפטית.

ראש העיר, תומר גלאם, קיבל את בקשתה של רווח והוסיף: "אני רוצה להודות להילה על שיתוף הפעולה המשמעותי ועל עבודתה המקצועית והחשובה לקידום יוזמות עירוניות, בצורה ראויה ומוערכת תוך שמירה על האיזונים הנדרשים ועל האינטרסים הציבוריים, גם בתקופות מאתגרות במיוחד שחווינו בשנים האחרונות. בהזדמנות זו אאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

עו"ד רווח כתבה בהודעת הפרישה: "לאחר 12 שנים של עבודה מאתגרת במגזר הציבורי, אני חשה שהגיעה העת לפנות לאפיקים חדשים במגזר הפרטי העסקי, המזמן לי הזדמנויות רבות מבחינה אישית ומקצועית. אני מודה לכל מי שנתן בי אמון לאורך השנים והעניק לי את ההזדמנות למלא תפקיד כה חשוב ומשמעותי ברשות ובמיוחד לראש העיר, תומר גלאם, על האמון, הדרך המשותפת, הנחישות והרצון לפעול תמיד לטובת ולמען התושבים. מגיעה תודה גם לעובדי העירייה והלשכה המשפטית שהיו לי לעזר בתחילת הדרך ולכל אורכה. אעמוד לרשות העירייה ככל שיידרש כדי לבצע חפיפה מסודרת ולהבטיח המשך פעילות סדירה ותקינה של העירייה. אני מודה על הזכות שהייתה לי לעבוד ברשות ולשרת את תושבי אשקלון".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות