Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
דנה בן זינו ז״ל. תמיד חייכנית

דנה בן זינו, היא הגננת שנפטרה במהלך עבודתה בגן הילדים

דנה בן זינו, בת 29 מאשקלון, היא הגננת שהתמוטטה הבוקר לעיני ילדי הגן ונפטרה לאחר נסיונות החייאה שלא צלחו

דנה בן זינו, בת 29, גננת בגן ילדים בשכונת ברנע באשקלון, התמוטטה הבוקר לעיני ילדי הגן.

צוותי מגן דוד אדום שהוזנקו למקום, החלו בפעולות החייאה, לבסוף קבעו את מותה של הגננת.

הלוויתה של דינה בן זינו ז״ל, תתקיים היום (רביעי) בשעה 20.00 בבית העלמין גורדון, שער 1 ראשון לציון.

"כשנכנסו לגן הילדים מצאנו אישה כבת 29 שכובה על הרצפה, היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה״ סיפר פרמדיק מד"א ישראל בן יהודה, שטיפל בגננת, והוסיף: ״התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, שכללו עיסויים, הנשמות, ומתן מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור. בתחילת הטיפול אחת הגננות העבירה את הילדים שהיו במקום לגן סמוך. לצערנו, בתום מאמצים ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה".

הורי הילדים בגן, התבשרו באופן אישי אודות הטרגדיה שהתרחשה בגן ובהודעה שנשלחה אליהם נכתב: ״אנו רוצים לשתף אותכם על מנת שלא תהיו ניזונים משמועות , הגיעה היום גננת ממלאת מקום לעבוד בגן של שני , לא חשה בטוב והתמוטטה , למקום הוזעק אמבולנס וטיפול נמרץ על מנת לתת לה טיפול ראשוני אך ללא הצלחה לצערנו. הילדים בטוחים בתוך הגנים ולא צפו בהמולה. משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי לפי הצורך. הימנעו מלהטריד טלפונית את הצוות החינוכי על מנת שיהיו עם הילדים. הילדים בסדר ובטוחים.״

חברה קרובה של הגננת סיפרה לאשקלון ניוז: ״מדובר באישה מדהימה, צעירה, חייכנית, עם גישה נפלאה לילדים. ללא ספק מדובר בטרגדיה, שכן בפסח האחרון היא נכנסה לדירה חדשה והיום החלה בעבודתה בגן הילדים. טרגדיה שלא נתפסת״.

מעיריית אשקלון נמסר: ״צוות פסיכולוגים וגורמי מקצוע מטעם מינהל חינוך בעיריית אשקלון נמצאים במקום ומעניקים ליווי ותמיכה לצוות החינוכי, להורים ולילדים במקום״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות