Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

שנת הלימודים תש"ף נפתחה בהצלחה באשקלון

31,051 תלמידות ותלמידים חזרו למוסדות החינוך באשקלון. רה״ע, תומר גלאם: "תשאפו רחוק, תאמינו בעצמכם, תהיו נחושים ותתמידו בדרככם, כך תוכלו לכבוש כל מטרה ולהגיע לכל יעד"

שנת הלימודים תש"ף נפתחה באווירה חגיגית במוסדות החינוך באשקלון כאשר 31,051 תלמידות ותלמידים שבו לגני הילדים ולבתי הספר. ל-2,500 מהם שעלו לכיתה א' הייתה זו חוויה מרגשת ומיוחדת במינה.

את התלמידים, המנהלים וצוותי ההוראה קיבלו שלטי 'שנת לימודים מוצלחת' בכל מוסדות החינוך ואילו בבתי הספר היסודיים עיטרה את הרצפה בכניסה מדבקת ענק שיצרה אשליית תלת מימד של שני מגדלי ספרים מטים ליפול, וגם עליה נרשמה ברכת 'שנת לימודים מוצלחת, אשקלון'. במקביל, למורים המתינו מגשי פירות טעימים וממותגים עם המשפט של הסופר הנרי ברוקס אדאמס: "מורה משפיע על הנצח; הוא לעולם לא יוכל לדעת היכן ההשפעה שלו נגמרת".

ראש העיר, תומר גלאם, סייר במספר גני ילדים ובתי ספר, בהם גני עופר, בית הספר חמ"ד ברנע, בתי הספר רותם ואיתן, מקיף ב' ואורט אפרידר ופנה במסר לתלמידים ולתלמידות: "תשאפו רחוק, תאמינו בעצמכם, תהיו נחושים ותתמידו בדרככם, כך תוכלו לכבוש כל מטרה ולהגיע לכל יעד. אנחנו איתכם לכל אורך הדרך. שנת לימודים מוצלחת, אשקלון".

לסיור הצטרף שר הקליטה והעלייה, יואב גלנט, סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט, חברת המועצה הממונה על החינוך, עדנה שחר ולנשטיין, חברת המועצה, שרה זכריה, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט ויו"ר פורום ההורים העירוני, סופי חוטובלי פנחס.

השר גלנט אמר: "פתחתי הבוקר את שנת הלימודים בעיר אשקלון יחד עם תומר גלאם ראש העיר. פגשנו בילדים ובהורים נרגשים ושמחים כאחד. מאחל לכל ילדי ישראל שנת לימודים טובה, פוריה ובטוחה. אתם העתיד שלנו".

נוסיף כי, לאורך היום פעל חדר המצב של עיריית אשקלון מהחמ"ל העירוני במטרה לתת מענה לכל פנייה שתגיע מהשטח באופן מיידי. מהמוקד העירוני נמסר כי מספר הפניות היה מועט משמעותית לעומת שנים קודמות.

במהלך היום נרשמה התרגשות מיוחדת כשראש העיר ביקר בבית הספר מקיף ה' בו למדה תהל מעול ז"ל, שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בעיר ביום חמישי האחרון יחד עם אחותה ירין ז"ל, והייתה אמורה להתחיל כיתה י"ב בבית הספר במגמת ניהול עסקי. ראש העיר פגש את חברותיה של תהל והדליק נר לזכרה.

"כואב הלב לראות את תמונתה של תהל ז"ל על הלוח, במקום שתהיה כאן איתנו. הדלקנו נר והתייחדנו עם זכרה של תהל ואין לי ספק שבית הספר ימשיך להנציח אותה. בהזדמנות זו אני רוצה לבקש מכל התלמידים והתלמידות, סעו בזהירות ושמרו על עצמכם בדרכים כדי שתוכלו לחזור אלינו בשלום", אמר ראש העיר.

כידוע, ליום זה קדמה היערכות עירונית ממושכת ומקיפה שכללה הקמת 16 גני ילדים חדשים, הוספת עשרות כיתות בבתי ספר 'מצפה ברנע', 'מצפה ימים', חמ"ד 'אגמים', בית ספר 'פסגות' ומקיף ו', הקמת מעבדות במקיף ה', שדרוג חדרי מורים וחדרי שירותים, התקנת הצללות, שדרוג אולמות ספורט, התאמות נגישות בבתי ספר ועוד. כל אלו לצד היערכות פדגוגית מקצועית שכללה את התוכנית ללימודי אנגלית לראשונה בכל גני החובה בעיר, הרחבת תוכנית 'יוניסטרים' לכל התיכונים, הרחבת הגן המדעי לכל גני הילדים, המשך ההשקעה בתחומי הסייבר והטכנולוגיה, הפעלת תוכנית הרובוטיקה בעשרה בתי ספר יסודיים כדי להכין את התלמידים להתמודדויות עם אתגרי העולם בתחומים אלו ועוד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות