Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
תאונת דרכים קטלנית ברחוב התחיה. בת 20 נהרגה

בת 17 נהרגה בתאונת דרכים קטלנית הלילה באשקלון

צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה הלילה (חמישי) כשכלי רכב בו נסעה התנגש במעקה בטיחות ברחוב התחייה באשקלון

צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה הלילה (חמישי) כשכלי רכב בו נסעה התנגש במעקה בטיחות ברחוב התחייה באשקלון.

בתאונת הדרכים נפצעו גם צעירה כבת 20 באורח אנוש, וכן צעיר כבן 25 ונערה כבת 14 באורח קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה ופינה את הפצועים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי בעיר.

בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל ממשיכים בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית שארעה הלילה ברחוב התחיה באשקלון בה נהרגה צעירה (17) תושבת העיר לאחר שהרכב בו נסעה איבד שליטה במהלך נסיעתו והתנגש בעץ. בנוסף אליה, פונו מהתאונה שתי אחיותיה (19, 14) שהיו עמה ברכב ומצבן הרפואי הוגדר קשה מאוד, ואדם נוסף (24, אשקלון) במצב קשה.

מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 03 התנגש רכב פרטי סקודה בה נסעו המעורבים לאחר שכאמור איבד שליטה מסיבה שנחקרת כעת ואז התנגש בעץ על אי התנועה ברחוב זה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. חוקרי המשטרה החלו כאמור באיסוף עדויות בזירה ובחקירת התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח. בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים, בהם אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה-20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח על ידיי הפרמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם קשה".

מבית החולים ברזילי נמסר: ״מהתאונה שאירעה הלילה באשקלון פונו למרכז הרפואי ארבעה נפגעים.
גבר בן 22 עם חבלת ראש ובטן פגיעה רב מערכתית מצב בינוני מאושפז בטיפול נמרץ נשימתי.
משפחה בת שלוש אחיות.
לצערי, אחת הנערות הובאה ללא רוח חיים לבית החולים.
צעירה שניה נפגעה באורח קשה ביותר בראש, בחזה, בבטן ובאגן. טופלה ויוצבה בטיפול מורכב בחדר המיון והועברה במסוק להמשך טיפול בראשה לבית החולים סורוקה.
צעירה נוספת, נפגעה באורח קשה ביותר בחזה , בבטן ובאגן, נותחה במשך שעות רבות ומאושפזת במצב קשה ביותר בטיפול נמרץ״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות