Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
מועדון הפועל אשקלון. הולך לפירוק

בית המשפט פסק על מינוי מפרק זמני להפועל אשקלון

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את את בקשת ארגון שחקני הכדורגל והודיע על מינוי מפרק זמני, עו״ד ליאור דגן, לקבוצת הפועל אשקלון

הבקשה הוגשה בשם ארגון שחקני הכדורגל בישראל ו-13 משחקני הקבוצה, לאחר שהתברר כי היקף החובות של העמותה נאמדים בכארבעה מיליון שקלים, מתוכם כמיליון שקלים לשכר השחקנים וההפרשות הסוציאליות.

בעתירה דרש הארגון כי בית המשפט יורה להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה לפעול למימוש הערבויות של העמותה שהופקדו בבקרת התקציבית.

בנוסף ביקש הארגון שבית המשפט יכריז על השחקנים כחופשיים מההסכמים עליהם הם חתומים באשקלון וכי הם יכולים לחתום ולעבור ולשחק בכל קבוצה.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה על על מינוי מפרק זמני למועדון והודיע על שחרורם המידי של שחקני הקבוצה.

בעקבות החלטה תפתח הקבוצה, ככל הנראה, את העונה הבאה בליגה הלאומית, עם מינוס 9 נקודות.

"בית המשפט המחוזי בב"ש קיבל את העתירה שהגיש ארגון השחקנים יחד עם שחקני הפועל אשקלון באמצעות עו״ד שי אליאס והורה על מינוי מפרק זמני להפועל אשקלון. בית המשפט המליץ, שככל שחקן יהיה חופשי לחתום בכל קבוצה בה יחפוץ. המנהל המיוחד שימונה יפעל מיידית לממש כספים בבקרה ובטוחות ככל שקיימות לטובת תשלום שכרם של השחקנים", נמסר מארגון השחקנים.

ראש העירייה תומר גלאם אמר בתגובה להחלטת בית המשפט: "זהו יום עצוב לכדורגל באשקלון והאחראית הבלעדית לכך היא עמותת ותיקי הפועל אשקלון, שניהלה את הקבוצה בצורה כושלת, חסרת אחריות, בזבזנית וחסרת כל הגינות. היום, אנחנו רואים לאן הביאו אותנו אותם גורמים פוליטיים ואינטרסנטיים שעשו בקבוצה כבשלהם תוך ניצול משווע של כספי ציבור ותוך התעלמות בוטה מצרכיה האמיתיים של הקבוצה ושחקניה וזלזול ברגשותיהם של האוהדים. צר לי על אוהדי הקבוצה אך יחד עם זאת אנחנו עם הפנים קדימה וכולי תקווה שהפועל אשקלון תזכה לימים טובים יותר. חשוב לי לציין שעשינו כל שביכולתנו על מנת למנוע את ההליך הזה ואת תוצאותיו המבישות, אך חברי העמותה החזיקו בה כבני ערובה. בית המשפט עשה לזה סוף. נשתף פעולה עם המפרק על מנת שיוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו הגיעה ולהבריא אותה"

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות