Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
סבב הלחימה באשקלון

הפסקת אש סיכום סבב הלחימה בתמונות

הבאנו לפניכם את סיכום סבב הלחימה באשקלון. צפו בקליפ סיכום ההסלמה באשקלון

 | 
סבב הלחימה באשקלון
צפו בסרטון סיכום סבב הלחימה באשקלון

במהלך היומיים האחרונים נורו לעבר העיר מטחים כבדים של כ-50 רקטות, מתוכן 13 נפלו בתחומי העיר והשאר בשטחים פתוחים או שיורטו בהצלחה על ידי מערכת כיפת ברזל. במסגרת הנפילות, נגרמו נזקים למבנים, בניינים ובתים. על פי נתוני המרכז הרפואי 'ברזילי' טופלו בסבב ההסלמה האחרון 74 נפגעי חרדה, 72 פצועים קל, 3 בינוני, 3 קשה ו-3 אזרחים איבדו את חייהם.

כמו כן, במהלך יומיים אלו הגיעו לביקורי תמיכה ברשות שר החינוך נפתלי בנט, שר הכלכלה, אלי כהן, ח"כ עוזי דיין, ח״כ ניר ברקת, מנכ"ל משרד הכלכלה, שי רינסקי ומנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר לראש העיר עם תחילת ההסלמה, חיזק את ידיו ואמר כי הוא מעריך את חוסנם של התושבים. גם יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, התקשר והביע את תמיכתו בעיר ובתושבים.

עם קבלת הידיעה על הפסקת האש הבוקר, אמר ראש העיר, תומר גלאם: "העיר אשקלון חטפה מהלומה קשה בסבב ההסלמה האחרון - שלושה אנשים נהרגו, עשרות פצועים ונפגעי חרדה ומספר רב של מבנים שניזוקו. אנחנו חיים מסבב לסבב וזו מציאות שאי אפשר להסכים איתה ולחיות איתה, לא ייתכן שחמאס יכתיב לנו את סדר היום בעיר. שלא נטעה המערכה הבאה תגיע. השאלה היא רק מתי. אנו דורשים מראש הממשלה לפעול בכל הדרכים הצבאיות העומדות לרשות צה"ל. כמו כן עם הקמת הממשלה אני קורא לחבריה: הצביעו בעד הקמת מרכז חוסן עבור העיר אשקלון. הצביעו בעד הכרזת אשקלון כאזור עדיפות א'. הצביעו בעד העברת תקציב למיגון השכונות הוותיקות. לא ארפה את ידיי עד שאוכל להביא לבשורה אמיתית בנושאים אלו".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות