Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שלישי ה-16.04.24 ח' ניסן ה'תשפ"ד
נמרוד גלנטה, סיים תפקידו בעירייה

נמרוד גלנטה, הודיע על התפטרות מהעירייה

נמרוד גלנטה, מנהל אגף תרבות נוער וספורט הודיע על סיום עבודתו בעירייה


זאת לאחר 4 וחצי שנים בתפקיד; ראש העיר, תומר גלאם: "אני רוצה להודות לנמרוד גלנטה על עבודתו לקידום תחום החינוך הבלתי פורמאלי באשקלון ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו"

נמרוד גלנטה, מנהל אגף תרבות, נוער וספורט הודיע השבוע להנהלת העירייה על כוונתו לסיים את תפקידו בעיריית אשקלון בשבועות הקרובים.

גלנטה, ניהל את האגף במשך 4 וחצי השנים האחרונות על כל מסגרות החינוך הבלתי פורמאלי בעיר: תרבות, תרבות תורנית, נוער, ספורט, רשת 'פי-כמה', הקונסרבטוריון העירוני, הספריות ומערך הצהרונים. גלנטה מסר כי, הוא עתיד להתחיל את תפקידו כמנכ"ל 'לידר', החברה העירונית בגני תקווה, עיר מגוריו.

ראש העיר, תומר גלאם, מסר: "קיבלתי את החלטתו של מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה, לסיים את תפקידו בעיריית אשקלון. בשמי ובשם עובדי העירייה, אני רוצה להודות לו על עבודתו בארבע וחצי השנים האחרונות לקידום תחום החינוך הבלתי פורמאלי באשקלון, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

נמרוד גלנטה: "אמצא את דרכי להודות ולהוקיר את עובדי האגף על שנים של הישגים והצלחות. חשוב לי להדגיש כי לאורך כל הדרך, הדבר היחיד שעמד לנגד עיניי היא טובת התושבים. פעלתי בקבלת ההחלטות שלי בהתאם לאג'נדה מקצועית ולאור ערכים קונסיסטנטיים ותפיסת מקצוע עקבית".

בימים אלו הוציאה העירייה מכרז פנימי וחיצוני לאיוש התפקיד.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות