Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
ראש העיר תומר גלאם, בסיור במשכן החדש של מינהל ההכנסות.

מינהל ההכנסות בעיריית אשקלון עבר למשכנו החדש

אגף מינהל הכנסות בעיריית אשקלון עבר למשכנו החדש. ראש העיר תומר גלאם: ״הגיע הזמן שלמינהל ההכנסות יהיה משכן קבוע, ראוי ומזמין שיקבל בצורה נאותה את התושבים ובעלי העסקים הפוקדים את המקום מידי חודש"

החל מיום ראשון, 10.02.19, ייפתחו לקהל הרחב המשרדים החדשים של מינהל ההכנסות בעיריית אשקלון, אשר ימוקמו ברחוב הגבורה 1 (בניין 'פאר סנטר', קומה 2).

המשרדים החדשים, שעוצבו על ידי האדריכל רוני קיילה, כוללים אולם קבלת קהל מרווח, גדול ונוח, עמדות שירות לתושבים מופרדות ואינטימיות וחדרי קבלת קהל פרטיים לבעלי עסקים.

על פי האדריכל, קבלת הפנים תוכננה כמקום מזמין, מוצף אור, עם תכנון פונקציונלי מחד ועיצוב המשלב חום וגוונים חיים ושמחים המשרים אופטימיות וחיוך עם כמה שפחות אפור, קודר ומנוכר.

כמו כן, בנוסף לחניות במרכז הנפתי, לטובת התושבים מקבלי השירות הוכשרו חניות חדשות בסמוך להיכל התרבות ובמרחק קצר מהמיקום החדש ובהמשך, יוכשרו חניות נוספות.

ראש העיר, תומר גלאם, סייר הבוקר במקום, ואמר: "הגיע הזמן שלמינהל ההכנסות יהיה משכן קבוע, ראוי ומזמין שיקבל בצורה נאותה את התושבים ובעלי העסקים הפוקדים את המקום מידי חודש. יחד עם זאת, בהתאם לעידן הדיגיטלי אנחנו מיישמים מהפכות של ממש בהנגשת השירות והמידע על מנת לצמצם עד כמה שניתן את ההגעה למקום ובכך, לחסוך להם זמן יקר".

בשיתוף אפליקציית WAZE ניתן יהיה למצוא את מיקום המשדרים בקלות ובמהירות באמצעות חיפוש המילים - מינהל הכנסות עיריית אשקלון.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות