Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
הנשק שנתפס בבית המחבל

נתפס המחבל שרצח את החייל יובל מור יוסף מאשקלון

הותר לפרסום כי במהלך הלילה (שלישי), בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי וצה"ל, הביאו לוחמי הימ"מ ומג"ב למעצרו של עאצם ברגותי, המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף

הותר לפרסום כי במהלך הלילה (שלישי), בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי וצה"ל, הביאו לוחמי הימ"מ ומג"ב למעצרו של עאצם ברגותי, המפגע אשר ביצע את פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף ורצח את החייל החרדי יוסי כהן ז״ל והחייל יובל מור יוסף ז״ל מאשקלון.

עאצם ברגותי היה שותף לביצוע פיגוע ירי נוסף בטרמפיאדה בעופרה יחד עם אחיו צאלח ברגותי אשר נהרג במהלך ניסיון מעצרו בחודש שעבר. בפיגועים אלו נרצחו שלושה ישראלים ונפצעו נוספים.

עאצם נעצר בבית אחד מסייעניו בכפר אבו שח׳ידם/בנימין - הסמוך לכפר מגוריו - והיה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

ראש העיר, תומר גלאם, התייחס ללכידת המחבל הלילה ואמר: "גאה בכוחות הביטחון על פעילותם הנחושה שהובילה ללכידתו של המחבל שביצע את הפיגוע ב'גבעת אסף', בו נרצח החייל, סמ"ר יובל מור יוסף, זכרו לברכה, תושב העיר. שוחחתי עם אמו של יובל, אילנית, והזדהתי עם תחושותיה הקשות נוכח תפיסתו בחיים. חיזקתי את ידה והבטחתי לה שנמשיך לעמוד לצד המשפחה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות