Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

פסטיבל דרום עולה נפתח באשקלון

אייל גולן ומשה פרץ במופע משותף, עומר אדם, סאבלימינל, סטטיק ובן אל, מיכל הקטנה, מרגי ואנה זק הם בין האמנים שייקחו חלק בפסטיבל השנה לצד מתחמים ופעילויות לכל המשפחה. הכניסה חופשית

 | 

פסטיבל 'דרום עולה', הפסטיבל הגדול של ישראל שמושך אליו מידי שנה למעלה ממאה אלף איש מכל רחבי הארץ חוזר ובגדול.

הפסטיבל יתקיים זו השנה החמישית ברציפות בחוה"מ סוכות, ימים רביעי וחמישי, 26-27.09.18, בין השעות 18:00-23:00 בטיילת בר כוכבא באשקלון.

כמיטב המסורת, גם השנה יכלול הפסטיבל הופעות ענק של מיטב אמני ישראל לצד מגוון רחב של מתחמי פעילויות לכל המשפחה ומתחמי מזון מפנקים במיוחד.

מארגני הפסטיבל עמלו על יצירת גיוון בתכני הפסטיבל בכדי שיתאים לכל הגילאים והמגזרים. כך, ביום רביעי (26.09) יומו הראשון של הפסטיבל, יתקיים המופע המשותף של אייל גולן ומשה פרץ לצד הופעות של סאבלימינל, מרגי ומיכל הקטנה.

ביום חמישי (27.09), יתקיים ערב ההופעות השני של הפסטיבל שיכלול הופעת ענק של עומר אדם, סטטיק ובן אל ומופע של אנה זק ומני ממטרה.

תמונה של כתבה

בנוסף על שלל ההופעות שיתקיימו במסגרתו, פסטיבל 'דרום עולה' יכלול מתחמי פעילויות לכל המשפחה:

▪ הסוכה של הופ! פתוחה וכולם מוזמנים לבוא ולבלות עם החברים הכי אהובים, ליצור ולשיר, לרקוד ולצחוק והכל בידיים טובות.

▪ לולי – בואו לפגוש את לולי ולקבל חיבוק, לשחק בג'ימבורי צבעוני ובריכות כדורים, ליצור ולשחק עם לולי החבר הכי טוב והכי צהוב של כל הילדים.

▪ WIZ – מתחם מדעי לילדים סקרנים שמזמין את כולם פשוט לחשוב וגם... לנסות. שעשועי מדע ועוד המון הפתעות.

▪ כוח הקצב מערוץ הופ! הלהקה הכי מדליקה שפותרת כל בעיה בשיר ומנגינה. בהשתתפות שלושה שחקנים. מופע קצבי ומקפיץ לילדים ולכל המשפחה.

▪ הטרפז המעופף - אטרקציה ייחודית ומרהיבה - מופעים עוצרי נשימה של מעוף ואקרובטיקה בגובה רב וסדנאות טרפז חוויתיות לכל מי שחולם לעוף.

בנוסף, יוכלו המבקרים לצפות בתערוכת הצילומים החברתית 'אשקלון אהבתי' וליהנות מתיאטרון רחוב, פסלים חיים, רחוביוקי, מתקני לונה פארק, מופעי קרקס, הצגות ילדים, מופעי תיפוף ועוד מגוון פעילויות לכל המשפחה.

הכניסה לכל הפעילויות והמופעים חופשית.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות