Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-26.04.24 י"ח ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

שלמה בלאי וסיעתו ׳אור לאשקלון׳, תומכים באיתמר שמעוני

רשימת ״אור לאשקלון״ בראשות שלמה בלאיי הודיעה: תומכים באיתמר שמעוני לראשות עיריית אשקלון

סיעת "אור לאשקלון" בראשות שלמה בלאיי הודיעה היום באופן רשמי כי היא מתייצבת מאחורי איתמר שמעוני מועמד רשימת ״אשקלון תנצח״ במירוץ להנהגת העיר אשקלון.

שלמה בלאיי, יו״ר סיעת ״אור לאשקלון״ נמסר: ״לאחר שישבנו ושמענו את משנתם של כלל המועמדים קיבלנו החלטה חד משמעית, לתמוך במר איתמר שמעוני במירוץ לראשות העיר, מדובר במנהיג שסייע רבות להשתלבות הקהילה האתיופית בעיר ומחוצה לעיר. בזמן כהונתו זכינו לראות התפתחות עצומה במגוון תחומים, בחינוך בנו בתי ספר חדשים ו-72 גנים חדשים, שופצו מעל ל-127 כיתות חדשות וכן ראינו זינוק בזכאים לתעודת הבגרות. בעולם התרבות והפנאי קיבלנו פיתוח רצועת חוף מדהימה, מקום שהפך להיות אבן שואבת לרבבות מבקרים מבית ומחוץ, כמו שעשה בתל אביב כך עשה גם כאן.
מצאנו באיתמר שותף לדרך, איש משכיל ונבון, עם ראייה אסטרטגית, תוצאות בשטח ושאיפות גבוהות ואין אדם מתאים ממנו לביצוע התפקיד.
לעיר אשקלון יש פוטנציאל להיות בירת הנגב, ומי שיכול להוביל את העיר לכך, זהו רק איתמר.״

מטעם איתמר שמעוני נמסר: ״לראות את הגיבוש והאחדות של בני הקהילה האתיופית זה פשוט מדהים ואני רוצה להודות לשלמה בלאיי יו״ר הסיעה וליניב וובט מ״מ יו״ר הסיעה על התמיכה בי במירוץ לראשות העיר. שיתוף הפעולה בינינו חזק ואני מברך על כך.
יש הסכם מצוין שדואג לכלל העיר ככלל ולבני הקהילה האתיופית בפרט במגוון תחומים.
לצערי העשייה נעצרה ואנחנו כאן כדי להשיב את הרוח למפרשים. ואין ספק, שיחד עם חברי המועצה העתידיים, שלמה בלאיי ויניב וובט אנחנו ננצח בעזרת ה׳ את הבחירות האלה באופן מוחץ בסיבוב הראשון ונחזיר את העיר לתנופת העשייה״.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות