Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
שוטרים בתפקיד

שני תושבי השטחים נעצרו בשבת באשקלון בחשד לגניבת רכב

שני תושבי השטחים נעצרו בשבת, בתום מרדף רגלי, לאחר שגנבו את רכבו של תושב העיר ונטשו אותו לאחר שהבחינו כי השוטרים דולקים אחריהם

תגובתם המהירה והנחושה של צוות יחידת השיטור העירוני באשקלון יחד עם שוטרי הסיור, הביאה למעצרם בתום מרדף רגלי של שני חשודים, תושבי שטחים בשנות ה-30 לחייהם, זמן קצר לאחר שגנבו את רכבו של תושב העיר ונטשו אותו לאחר שהבחינו כי השוטרים דולקים אחריהם. הם הועברו לחקירה שבסיומה נכלאו ומעצרם הוארך בבית המשפט בסוף השבוע.

ביום שבת, בשעת בוקר מוקדמת, דיווח תושב העיר על רכבו שנגנב בשכונת גבעת הפרחים באשקלון. צוות שיטור עירוני אשקלון החל בסריקות אחר הרכב עד שזה אכן אותר באזור התעשייה גבעת ציון כשברכב יושב חשוד אחד ובסמוך לרכב יושב חשוד נוסף על גבי קטנוע שהתברר בהמשך כי גם הוא נגנב מהעיר אשדוד.

שהבחינו החשודים בצוות השיטור, החלו בבריחה רגלית תוך שצוות השיטור העירוני במרדף אחריהם ובמקביל הוזעקו ניידות נוספות לסייע. צוות השיטור העירוני הצליח במהלך המרדף לשים ידו על אחד החשודים ולעצרו, והחשוד השני שהמשיך במנוסה נעצר על ידי צוות שוטרי סיור לאחר שאותר מתחבא בסמוך והשניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

בכיסיו של אחד החשודים אתרו השוטרים תעודת זהות שאינה מתאימה לחשוד שבידי השוטרים אך חשוד זה טען בפני השוטר כי זה דווקא כן הוא וכי השוטר לא מזהה אותו כשורה. בדיקה מעמיקה של זהות השניים העלתה כי מדובר בשני שוהים בלתי חוקיים מאזור רמאללה בגילאים 30 ו- 38 לערך.

בסיום חקירתם החשודים נכלאו ואמש הוארך מעצרם בבית המשפט בשלושה ימים נוספים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות