Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-27.04.24 י"ט ניסן ה'תשפ"ד
השף יוסי חנוכה בטקס הענקת המדליות בקוריאה.

השף של בית. החולים ברזילי זכה בשלוש מדליות בתחרות בישול בקוריאה

השף יוסי חנוכה, המכהן כשף בית חולים ברזילי באשקלון, זכה בשלוש מדליות בתחרות בישול בקוריאה

הישג יוצא דופן לשף יוסי חנוכה (39), שף בית החולים ברזילי באשקלון, שטס כנציגה של נעמן, החברה המובילה בתחום הבישול והאירוח.

השף הישראלי המוכשר הרשים במיוחד את נבחרת השופטים הקפדנית והבלתי מתפשרת וזכה במדליית זהב בתחרות בישול בינלאומית Korea International Challenge Culinary Cup Competition 2018 שנערכה בשבוע שעבר בעיר Daejeon .

המנה הייחודית שהביאה לחנוכה את הניצחון במקצה הבקר הייתה פילה בקר וצלע טלה על ריזוטו כמהין עם משולשי ירקות ושטיח קישוא זוקיני עם קוויאר מנגו, תות ואננס.

היא זיכתה את השף הישראלי במדליית זהב המהווה הוכחה והוקרה ממעלה ראשונה למקצוענותו.

בנוסף זכה יוסי חנוכה במדליית כסף במקצה העוף ובמדליית ארד במקצה הדג, כאשר כל המנות הוגשו כמובן בכלים של נעמן והוסיפו מימד נוסף של פאר ליצירות המופת הקולינריות של חנוכה.

דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ בירך את הזוכה וציין: "השף יוסי חנוכה לא מפסיק להפתיע ולגרוף פרסים יוקרתיים בתחרויות קולינריות ברחבי העולם. אנו גאים בהישגיו המרשימים של נציגנו ושגרירנו הנאמן ומאחלים לו המשך קריירה פורחת ומשגשגת".

במהלך שהותו בקוריאה ובמקביל להשתתפותו בתחרות הבישול היוקרתית, הוזמן יוסי חנוכה ולווה על ידי שגרירות ישראל במגוון אירועים משמעותיים, ביניהם ארוחת ערב בבית השגריר אותה בישל לכ-12 שגרירי העולם, מופעי בישול, ערב שפים וסדנאות בישול של אוכל יהודי וכשר – בכולם זכה להצלחה והערכה רבה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות