Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-19.04.24 י"א ניסן ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

עמיחי סיבוני נבחר לעמוד בראש רשימת הבית היהודי באשקלון

בבחירות שהתקיימו ביום שלישי, בקרב חברי סניף הבית היהודי באשקלון נבחר עמיחי סיבוני, לעמוד בראש הרשימה של הבית היהודי בבחירות המוניציפליות באשקלון

בבחירות שהתקיימו ביום שלישי, בקרב חברי סניף הבית היהודי באשקלון נבחר עמיחי סיבוני, יועצו הותיק של שר החינוך נפתלי בנט, לעמוד בראש הרשימה של הבית היהודי בבחירות המוניציפליות הקרובות.

נזכיר שלפני מספר חודשים סיכמו שלושת המפלגות הדתיות הגדולות בעיר - הבית היהודי, ש״ס ואגודת ישראל על איחוד מפלגות. במידה ויצא המהלך אל הפועל, צפויה המפלגה המאוחדת להיות הגדולה בעיר והיא תשפיע רבות על סיכוייהם של מועמדים שונים לזכות בכיסא הנכסף לראשות העיר.

חדשות חשובות לא פחות הן שלראשונה בעיר, נבחרה אישה לכהן כיושבת ראש סניף הבית היהודי.

לאחר ישיבה שהתקיימה ביום ג האחרון, הוכרזה רעות דרייר שפילמן כיושבת ראש סניף הבית היהודי.

מלבד זאת, טרם נקבע בישיבה מי יאייש את המקום השני והשלישי ברשימה, מקומות שעתידים להיות ראליים במסגרת איחוד בין המפלגות על בסיס שריונים פוטנציאליים כאלו ואחרים.

הבחירות בסניף נערכו בהליך דמוקרטי ולא על ידי ועדה מסדרת כפי שנהוג במפלגות אחרות: על פי חוקת המפלגה, כל מתפקד הרואה עצמו ראוי להיות חבר סניף, מגיש מועמדות דרך אתר המפלגה.

מתוך כלל המועמדים, נבחרים 47 חברי סניף.

באשקלון, כמו במרבית הערים בארץ, לא נגשו מספיק מועמדים למועצת הסניף ועל כן כל מי שהגיש מועמדות נבחר להיות חבר סניף, כך שכיום הסניף כולל 36 חברים.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות