Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
יובל נעים מסיים דרכו בהפועל אשקלון

תם עידן יובל נעים נפרד מהפועל אשקלון

במסיבת עיתונאים מרגשת, יובל נעים נפרד בדמעות מהפועל אשקלון, לאחר ארבע שנים מלאות בהישגים

בהפועל אשקלון הודיעו היום (שני) על סיום ההתקשרות עם המאמן יובל נעים, שבשבוע שעבר כבר הציע את התפטרותו בעקבות הדרדרות הקבוצה אל מתחת לקו האדום בטבלה.

בפתיחת מסע"ת הסביר המנכ"ל דרור אלמלם: "פתיחת העונה נצבעה עבורנו בגוונים אופטימיים, אך בהמשך קרו דברים שגרמנו לנו לחשב מסלול מחדש. לפיכך החלטנו לסיים את דרכינו בצורה מכובדת. נכון שפרידות הן תמיד קשות. שמו של נעים נחרט בדפי ההיסטוריה של אשקלון כמאמן שרשם את ההישגים הכי גדולים של הקבוצה. אנחנו מודים לנעים ועוזרו אלי לוי ומאמינים שדרכנו יצטלבו בעתיד".

אז מי יאמן בינתיים את הקבוצה? "פנינו לאלי לוי שיאמן במקום יובל בינתיים", הסביר אלמלם, "אלי קיבל את האישור של נעים, אבל הוא הפגין לויאליות וגם רוצה לעזוב. נעשה את הכול כדי להחתים מאמן כמה שיותר מהר".

יובל נעים הנרגש הסביר: "מערכת היחסים שלי עם הקבוצה ידעה בעיקר רגעים שמחים. המועדון הזה נחרט בליבי. נכון שהיו רגעים פחות נעימים שאחד מהם גרם לי להתפוצץ. אני מודה לכל האנשים שליוו אותי כל הדרך. הצוות המקצועי ליווה אותי ותמך בי תמיד. אני רוצה להודות לחברי ועוזרי אלי לוי שליווה אותי וילווה אותי בכל מקום. רוצה לאחל בהצלחה להפועל אשקלון מכל הלב".

המאמן היוצא הוסיף: "בעונה הזאת הפסדנו שישה משחקים בדקה ה-90. בתקופה האחרונה הרגשתי שאני לא נהנה. פרידות הן תמיד קשות. יש פה קבוצה טובה ואני בטוח שהיא תישאר בליגה. המשחק מול מכבי פתח תקוה נתן לי הרבה חומר למחשבה. הרבה זמן קבוצה שלי לא נראתה כך. זה דבר שהתבשל אצלי הרבה זמן. אני עושה הכול מאהבה, ואם אני לא מצליח לעשות את הדברים שלי אז עדיף לזוז".

יובל נעים סיפר כי הכוכב הלוהט של בית"ר היה אמור לאשקלון: "רפאל וארן כבר היה חתום בהפועל אשקלון, אבל דברים התפקששו. קשה להביא שחקנים טובים לקבוצה כמו אשקלון. מה אנשים חשבו שהקבוצה תרוץ לאליפות? תהיה בפלייאוף עליון? פשוט לא היה לנו מזל".

יצוין כי בסיום מסיבת העיתונאים, -20 אוהדים המתינו ליובל נעים וביקשו ממנו לחזור בו מההחלטה ואמרו לו: "לא יהיה אף מאמן כמוך. בלעדייך אנחנו נרד ליגה. תישאר עוד שבועיים, תקנסו את השחקנים שלא נותנים את הנשמה בשבילך". המאמן היוצא רק ענה להם בנימוס : "יהיה בסדר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות