Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
עורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע.

תושבת אשקלון זוכתה לאחר שנחשדה בתעללות

תושבת אשקלון כבת 40 נחשדה בהתעללות בחסרת ישע, למרות התיעוד במצלמות. לאחר שפנתה לעורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע נסגר נגדה התיק מחוסר אשמה

נגד האישה כבת 40 שעבדה במרכז יום לאנשי מוגבלים בעלי תפקוד נמוך, הוגשה תלונה למשטרה.

על פי התלונה היא התעללה בחוסה בעלת פיגור שכלי. לאחר התלונה המשטרה החלה לחקור את הפרשה, במסגרת החקירה נחקרה האישה על ידי שוטרי משטרת אשקלון.

על פי החשד, בהיותה מדריכה במקום התעללה בחוסה בעלת פיגור שכל, בכך שהשכיבה אותה לישון על הרצפה וכשנדרשה להעיר אותה עשתה זאת על ידי שפיכת מים.

היא גם תועדה במצלמות שהיא צוחקת על החוסה תוך ביצוע העברות.

לאחר שנחקרה היא פנתה לעורכי הדין לימור רוט חזן, ורובי גלבוע.

השניים החלו לפעול לסגירת התיק, על מנת שלא יוגש נגדה כתב אישום, הדבר צלח בידם והתיק נסגר מחוסר עניין לציבור. אלא שהם לא הספקו בכך.

השניים הגישו בקשה לראשת לשכת פרקליטות מחוז דרום בשלוחת אשקלון עו"ד טל אדיר, בבקשה לשנות את עילת סגירת התיק.

"מרשתנו מתקשה מאוד להשלים עם תוצאת הסגירה שאינה חוסר אשמה" נכתב בבקשה.

"עצם קיומה של עבירה שנסגרה בעילה זו ,ולא בחוסר אשמה גורמת למרשתנו מטרד וסבל רב בעיקר נוכח העובדה כי מרשתי הינה אדם נורמטיבי וערכי".

עוד נטען בבקשה כי "מרשתנו עובדת שנים רבות בטיפול בקשישים באנשי רווחה ובאנשים עם מוגבלויות, אישה חרוצת כפיים וישרת דרך, בעלת שאיפות ממשיות להתקדם בחייה. סגירת התיק בעילה זו גורמת למרשתי נזק רב במציאת עבודה חדשה וכבר פגעה במספר מועמדויות אותן הגישה מרשתי".

בהמשך הבקשה מפרטים עורכי הדין כי האינטרס הציבורי עם עבודתה של האישה למען קשישים ומוגבלים, אינו עולה בקנה אחד עם עילת סגירת התיק שהיא חוסר עניין לציבור. כמו כן מציינים השניים, כי מדובר בפעם הראשונה בחייה של אותה אישה שהיא נחקרת בחשד לביצוע עבירה.

בקשתם של השניים לא נפלה על אוזניים ערלות ולאחרונה הם התבשרו כי התיק נגדה ייסגר מחוסר אשמה- מה שאומר כי כל הרישומים בנושא יימחקו כליל גם ממחשבי המשטרה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות