Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שישי ה-29.03.24 י"ט אדר ב' ה'תשפ"ד
עו״ד איתי סהר. רץ לראשות עיריית אשקלון.

מועמד חדש לראשות העיר: עו״ד איתי סהר

היזם האשקלוני עו"ד איתי סהר, הודיע היום כי יתמודד בבחירות המקומיות באוקטובר 2018 על תפקיד ראש עיריית אשקלון

היזם האשקלוני עו"ד איתי סהר, הודיע היום כי יתמודד בבחירות המקומיות באוקטובר 2018 על תפקיד ראש עיריית אשקלון.

"מזה שנים שיש לנו ביקורת על אופן קבלת ההחלטות בעירייה. יחד עם כל תושבי העיר נפגענו מהשחיתות הקשה שהתגלתה בעיריית אשקלון, אנחנו משלמים יום-יום את מחיר כישלון העיריה בטיפול בתשתיות, בבעיית הפקקים והחניה, בזיהום האוויר וכישלונה הכולל של העירייה בטיפול בעסקים ובתעסוקה. אם הסכם הגג יבוצע וייבנו 30 אלף יחידות דיור חדשות מבלי שנערוך שינוי גישה ייסודי – הבעיות רק יחריפו" אומר סהר.

"לאחרונה התברר שהמחויבות הפוליטית של ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם מונעת ממנו להגן על זכויות התושבים והעסקים ועל מרקם החיים בעיר. לצערי תומר נמנע מלחוקק חוק עזר עירוני שימנע את יישום 'חוק המרכולים' באשקלון ובכך יגן על מרכולים ועסקים נוספים מקריסה ויגן על חירותם וזכותם של התושבים לבלות את סוף השבוע כרצונם. ראשי ערים ברשויות אחרות חוקקו חוקים כאלה להגנת זכויות תושביהם, עיריית אשקלון פשוט הזניחה את חובתה זו", אומר סהר, "זה לא סוד שאני מאוד מחבב ומכבד את תומר גלאם, הוא בחור מצוין, שנינו גדלנו פה והעיר חשובה לו כמו לי, אבל חובתו להכיר את הגוונים השונים בקהילה ועליו להגן על זכויות כל התושבים ולהתוות חזון, ולצערי הוא אינו עושה זאת. פוליטית – הוא גם לא יכול לעשות זאת".

"יסוד היסודות בתפיסת העולם שלי ובחיי שאוב מעולם ההגות היהודית. השימוש הפוליטי הזול, המפלג והמרחיק שעושים פוליטיקאים בתכנים הללו לא מקובל עלי. פוליטיקה היא עולם שכולו חול, ערבוב של פוליטיקה עם הנהגה רוחנית-דתית לא עובד וגורם נזק לכל הצדדים. אנו רואים דמויות שהעמידו הדרכה רוחנית, עצה ונחמה לציבור גדול והרחיקו מעליהם רבים בשל מעורבות מוגזמת בעולם הפוליטי. בכל הכבוד, זה לא ייצוג נכון, זה עוול לאותן קהילות שמבקשות הנהגה רוחנית".

"עיריית אשקלון לא ידעה ועדיין אינה יודעת לטפל ביזמות, בעסקים ובתעסוקה. להיפך - עיריית אשקלון כיום היא רשות שמדכאת עסקים ויזמות. מי ששואל את עצמו מדוע אין עבודה בעיר – זו הסיבה. חוסר הניסיון של מקבלי ההחלטות ביזמות פרטית וחוסר ההבנה בעסקים בכלל ובעסקים באשקלון בפרט. ההתנהלות סביב סגירת עסקים בשבת נובעת מאותן סיבות. בכוונתי לשנות מהיסוד את היחסים בין עיריית אשקלון ליזמים. נהפוך את אשקלון לעיר שמעודדת ומגבה יזמות ויודעת לרתום את הרוח היזמית לקידום מטרות עירוניות, בדיוק כפי שעשינו בחוף דלילה. זאת ניתן לעשות רק על בסיס היכרות יסודית עם זירת העסקים וניסיון בהקמה וניהול עסקים באשקלון".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות