Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
ברוך דגו. מאמן קבוצת הנוער של הפועל אשקלון

ברוך דגו מונה למאמן קבוצת הנוער של הפועל אשקלון

ברוך דגו, מונה היום (רביעי) למאמן קבוצת הנוער של מועדון הפועל אשקלון. מנכ"ל המועדון, דרור אלמלם: "ברוך ישמש דוגמה ויהווה מודל לחיקוי לשחקנים"


קבוצת הנוער של הפועל אשקלון יוצאת לדרך חדשה: ברוך דגו, שהפך בשנים האחרונות למזוהה מאוד עם המועדון, מונה לתפקיד מאמן קבוצת הנוער המשחקת בליגת העל.

כידוע, שחקן העבר ברוך דגו, שיחק כארבע שנים בקבוצה הבוגרת של המועדון והצטרף בתחילת העונה לסגל הניהולי של המחלקה. בתפקידו היה אחראי דגו על אימון דור המשך "מצטיינים" וכן שימש כמאמן התקפי של כל המחלקה.

יו"ר מחלקת הנוער, חנוך אמר, בירך על המינוי ואמר: "קבוצת הנוער של הפועל אשקלון יוצאת לדרך חדשה. ברוך דגו הוא אדם שגדל והתחנך בדרום והוא בהחלט יהווה עבור שחקני הנוער את ההוכחה כי באמצעות נחישות ודבקות במטרה אפשר להגיע רחוק. אני מאחל לו בהצלחה בתקיד ומתחייב כי הנהלת המחלקה תהיה לו לעזר בכל".

מנכ"ל המועדון, דרור אלמלם, מסר: ברוך הוא אדם ושחקן מוערך ואין לי ספק שיהווה מודל לחיקוי עבור שחקני קבוצת הנוער. המועדון משקיע רבות בקידום מחלקת הנוער ואנו שואפים להצמיח שחקנים עבור הקבוצה הבוגרת. כולי תקווה שנראה את הקבוצה צועדת לתקופה טובה יותר, להישגים ולחיזוק מעמדה בליגה. הצלחתו של ברוך בתפקידו החדש היא הצלחתנו ואנו נפעל על מנת לקדם את הנוער ביחד".

ברוך דגו מסר: "תמיד הייתי חלק ממשפחת הפועל אשקלון וזה כבוד גדול בשבילי לאמן את קבוצת הנוער. אני מאוד שמח על האמון שנותן בי המועדון, אתגרים גדולים לפנינו ויש המון עבודה. עכשיו זה זמן לעבוד ופחות לדבר".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות