Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
ראש העיר תומר גלאם, פותח יחד עם התלמידים את שנת הלימודים תשע״ח.

ה-1 לספטמבר חוזרים לספסל הלימודים

החופש הגדול מאחורינו. מערכת החינוך באשקלון תפתח מחר (שישי) את שעריה בפני כ-30,00 תלמידים שיחלו את שנת הלימודים תשע״ח

החופש הגדול הגיע לקיצו ואת מקומו תתפוס שנת הלימודים החדשה, את הכיסאות בחוף הים יחליפו כיסאות התלמידים, את הנוף של הבריכה יחליף לוח המורה ואת הקייטנות יחליפו הצהרונים.

29,210 תלמידים יעשו את דרכם מחר (שישי), לבתי הספר והגנים ברחבי אשקלון.

ל-2,370 מהם, שעולים לכיתה א', תהיה זו הפעם הראשונה והמרגשת.

עוד קודם סיום שנת הלימודים החל צוות כולל ומקיף של גורמים מקצועיים רבים בעירייה ובראשם ראש העיר תומר גלאם לדון בהפקת לקחים ומתן מענה לכל עניין הקשור בתחום החינוך על מנת לפתוח את שנת הלימודים תשע"ח בצורה חלקה וללא תקלות.

גם באגף השירות לתושב נערכו לפתיחת שנת הלימודים וכבר בימים אלו תגברו את המוקד העירוני בנציגים שעברו הכשרה מיוחדת במטרה לענות על שאלות התושבים בנושאי חינוך. במוקד יישבו גם נציגים ממינהל החינוך. בנוסף, ביום פתיחת שנת הלימודים יפעל המוקד במתכונת 'חדר מצב', אליו יצטרפו גם אנשי מקצוע ממינהל החינוך, שיהיו ערוכים לספק מענה ראוי לכל שאלה ובעיה שיגיעו מהשטח.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "עבודת היערכות והכנה של חודשים ארוכים מתנקזת לרגע אחד משמעותי ומרגש. הרגע שבו הילדים שלנו חוזרים לבית הספר, עולים לכיתה א' ולגן הילדים. אני מאמין שההיערכות המאסיבית והמקיפה שעשינו, אם זה בבנייה חדשה של כיתות גן, אם זה בשיפוצים שנעשו בבתי ספר, בתוספת כיתות ומבנים, בהצטיידות ובהכנה הפדגוגית, תוכיח את עצמה ברגע האמת ועשרות אלפי התלמידים ייכנסו לכיתות ולגנים בצורה החלקה ביותר. קיימתי היום שיחת היערכות עם מנהלי בתי הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים, שתיפתח השנה בסימן 'אהבת חינם', אחד הערכים החשובים שאני רואה לנכון להנחיל לדור הצעיר שלנו".

חבר המועצה הממונה על החינוך, בוריס מנור: "ברצוני להודות לצוותי המורים ולמנהל החינוך בעירייה על סיום שנת הלימודים תשע״ז בצורה מוצלחת. בשנה הקרובה מינהל החינוך בגיבוי ובתמיכתו של ראש העיר בפועל, תומר גלאם, שם כאחת המטרות למגר לחלוטין את תופעת האלימות והוונדליזם בעיר. כממונה על החינוך אני בטוח שמערכת החינוך תמשיך לשאוף קדימה גם בשנה הקרובה. אני רוצה לאחל לתלמידים ולמורים ששנת הלימודים תשע״ח תהיה עוד יותר מוצלחת ופורייה ומועילה כלפי כל מי שעובד ולומד במערכת החינוך העירונית".

סגן ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "מינהל החינוך עובד לילות כימים על מנת לוודא ששנת הלימודים תשע"ח תיפתח כסדרה. עיריית אשקלון הינה היחידה בארץ שהודיעה על שיבוצי הגנים וכיתות א כבר בסוף חודש אפריל. אני מבקש להודות לכל עובדי מינהל החינוך על עבודתם המאומצת, המסירות והמקצועיות".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות