Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
בפעם השניה ברציפות. ניסאן מחזיקת גביע כדורגל חופים של אשקלון גם ב-2015.

כדורגל חופים באשקלון בפעם השניה ברציפות: ניסאן אלופת ליגת החופים של אשקלון לשנת 2015

קבוצת ניסאן, זכתה בשישי, בגמר ליגת כדורגל חופים של אשקלון לשנת 2015. ניסאן גברה בגמר 0-1 על תריסי אדל אור/צמיגי המיליוניום והניפה את הגביע

 | 
בפעם השניה ברציפות. ניסאן מחזיקת גביע כדורגל חופים של אשקלון גם ב-2015.
צפו בגמר ליגת כדורגל חופים, לשנת 2015, בחוף בר כוכבא באשקלון.

תגידו מזל טוב לקבוצת ניסאן - מרכזי שירות שטרית אהרון בע"מ, שזכתה בשישי, בחוף בר כוכבא, באליפות ליגת כדורגל חופים לשנת 2015 באשקלון.

ניסאן, שזכתה בתואר אלופת החופים גם בשנה הקודמת, עושה זאת שוב, שנה שניה ברציפות, ומפנה מקום בארון הגביעים, לגביע נוסף.

קבוצת ניסאן, יחד עם הקפטן עידן טרבלסי, הגיע לשלב המאני טיים, מפוקסת, רצינית, עם מטרה אחת ברורה - לא לאבד את תואר האלופה.

היכולת הלא מרשימה בשלב הבתים, והקרטוע בשניים מתוך שלושת משחקי השלב המוקדם, החדירו בשחקני האלופה מוטיבציה ורצון להוכיח, כי יש לתת כבוד לאלופה - וכך עשתה.

אחרי שטיפסה את משוכת חצי הגמר, בניצחון 1-3 על סיטונאות רחמים (ראה סיקור משחק בידיעה נפרדת), פגשה ניסאן בגמר את הקבוצה המצוינת של תריסי אדל אור/ צמיגי המילניום.

כזכור, נפגשו שתי הקבוצות כבר בשלב הבתים, אז הספידה ניסאן 2-1, והעניקה את רשות הבית לתריסי אדל אור/ צמיגי המילניום, שסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות מ-3 משחקים).

הגמר, היה לקינוח של הטורניר המושלם של קיץ 2015 ושל יום המשחקים האחרון.

משחק שקול, שווה כוחות, בו כמעט כל שחקן שעל המגרש כבר הניף גביע, לפחות פעם אחת בטורניר, ויודע מה חשיבותו של משחק גמר.

כמו בשנה הקודמת, בו צירפה ניסן שחקן רכש (אורן פחימה) שהעניק לה במו רגליו (ובמספרת אדירה לאחור) את שער הניצחון ואת הגביע, כך גם השנה, כאשר יוגב בנישו, החיזוק של ניסאן, לבש את המדים בפעם הראשונה העונה והצליח לכבוש את השער החשוב ביותר עבור ניסאן בכל הטורניר, ולהעניק לה את הניצחון המתוק ואת הגביע היוקרתי.

מנגד, אושרי סויסה, אסי קראווני, אסי כהן, יקיר גרינשטיין ויתר שחקני תריסי אדל אור/ צמיגי המילניום, לא הצליחו למצוא פרצה לחדור את השוער עידן טרבלסי (שהיה למצטיין הפלייאוף) והאחרון שמר על רשת נקיה, עד לשריקת הסיום של השופט גל לייבוביץ'.

עם שריקת הסיום, מיהרו שחקני ניסאן, להתקבץ במרכז המגרש ולחגוג בקול רם את הזכייה, אולי הכי משמחת של אלופת החופים.

דקות ספורות לאחר מכן, התכנסו שתי הקבוצות לטקס חלוקת הגביעים, כאשר ראשונים להגיע לשולחן הגביעים היו שחקני תריסי אדל אור/צמיגי המילניום, שלוו במחיאות כפיים מצד שחקני ניסאן.

מיד לאחר מכן, הוענק גביע מלך השערים לשלומי גואטה (7 כיבושים), קפטן קבוצת קוויק סטופ/ המאפה של רונה, שרשם שיא חדש בטורניר, כאשר כבש את כל השערים לזכות קבוצתו בכל הטורניר!

גביעי הוקרה הוענקו גם לשופט הטורניר גל לייבוביץ ולמנחה רמי טל.

שמעון בן דוד, מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון, שיוצא בסוף החודש לגמלאות לאחר ארבעה עשורים, נטל את רשות הדיבור, פנה אל שלומי לוי, מארגן הטורניר ואמר: "הליגה הזו מתקיימת זו השנה התשיעית, מתנהלת בצורה יפה, כאשר ידוע שהיא לא קלה ולא פשוטה. יש לנו פה שותף שהוא בעצם בעל היוזמה, שבא אלי לפני יותר מתשע שנים, לארגן את הליגה הזו ואני כמובן קפצתי על המציאה. והליגה התקיימה במשך תשע שנים רצופות ואני האמת לא יודע איך הצלחתי "לסבול אותך" תשע שנים? אבל את התוצאה אתם רואים כאן. ואני רוצה בהזדמנות הזו, לפני הפרישה שלי, להעניק לך מגן הוקרה, בהערכה רבה, על ניהול כדורגל חופים במשך שנים רבות באשקלון, ממני שמעון בן דוד מנהל המחלקה לספורט ומכל צוות המחלקה".

מיד לאחר הטקס המרגש, הוזמנו אל דוכן המנצחים, שחקני האלופה, קבוצת ניסאן, שקיבלו את מדליות הזהב מידי מרסלו בורדמן, מנהל המחלקה לספורט הנכנס וכמובן את הגביע היקר, שזכו להניף אותו ולחתום אליפות שניה ברציפות!

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות