Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום רביעי ה-24.04.24 ט"ז ניסן ה'תשפ"ד
ארבע קבוצות העפילו לחצי גמר ליגת כדורגל חופים באשקלון.

כדורגל חופים: ארבע קבוצות הבטיחו עליתן לחצי הגמר

המחזור השלישי, שנעל את שלב הבתים בליגת כדורגל חופים של אשקלון, היה רווי במתח, בשערים ובדרמות. ארבע קבוצות העפילו לחצי הגמר שיתקיים ב-31.7

ארבע קבוצות העפילו בשישי, לשלב חצי גמר ליגת כדורגל חופים של אשקלון: סיטונאות רחמים, תריסי אדל אור/צמיגי המילניום, קוויק סטופ/המאפה של רונה וקבוצת ניסאן.

המחזור השלישי של ליגת כדורגל חופים של אשקלון, שנערך בשישי בחוף בר כוכבא, הבטיח דרמות, שערים ומתח רב - ואכן קיים ובגדול.

מאות צופים הגיעו לצפות במחזור שנעל את שלב הבתים ונאלצו לחכות עד לסופו, כדי לדעת מיהן ארבע הקבוצות שיעפילו לשלב חצי הגמר.

המשחק הראשון, הפגיש את אלופת השנה שעברה, ניסאן מול ג'ט לק.

ניסאן, שספגה במחזור הקודם את הפסדה הראשון מזה שנתיים, לא הצליחה להתאושש מהיכולת החלשה שדבקה בה העונה, והקבוצה הנמרצת של ג'ט לק, בהחלט ניצלה את ההזדמנות והבינה כי השד לא נורא בכלל.

אלכס צ'יפרון, העלה ראשון את ג'ט לק ליתרון 0-1, והימם את האלופה, שמצאה עצמה פתאום בסכנת הדחה כבר בשלב הבתים.

ניסאן הצליחה להשוות ל-1-1, את הקבוצה הצהובה של ג'ט לק, הוכיחה עליונות בשנית ועלה שוב ליתרון, שוב מרגליו של אלכס צ'יפרון, 1-2.

כשהיא עם הגב אל הקיר, קבוצת ניסאן ניסתה שוב ושוב להשוות את התוצאה, ונדמה כי הלחץ ניכר בשחקני הקבוצה, שלא הצליחו להפגין את המשחק הרגיל שלהם.

בדקת הסיום, הצליח אביחי אזולאי להחזיר את האויר לריאות של שחקני קבוצתו כשכבש שער וכפה שוויון 2-2 ובעיטות הכרעה ומ-9 מטרים.

אחרי שלוש בעיטות לכל קבוצה, שאף אחת מהן לא מצאה את הרשת, הצליחה ג'ט לק להכניע את שוער ניסאן, לנצל החטאה נוספת של היריבה ולגבור 2-3 בסיום.

ניסאן עם 3 נקודות, נאלצה להמתין עד לשריקת הסיום של המשחק האחרון במחזור השלישי, כדי לדעת מה יעלה בגורלה, האם לזכות מן ההפקר ולהעפיל לחצי הגמר או להיות מודחת כבר בשלב הבתים, בעיקר בשל יכולת חלשה מאוד.

מנגד, שחקני קבוצת ג'ט לק, זכו בניצחון הראשון שלהם העונה, אך הבינו מהר מאוד כי דרכם בטורניר הסתימה.

המשחק השני, הפגיש את סיטונאות רחמים מול קוויק סטופ/המאפה של רונה, למשחק דרמטי ביותר.

קוויק סטופ/המאפה של רונה, עלו למשחק במטרה אחת ברורה - לנצח.

מנגד, הקבוצה של סיטונאות רחמים, ידעה שהיא יכולה להרשות לעצמה להפסיד "בקטן" אך הווינר של הקפטן מוטי אמזלג הוכיחו שהשנה הם הולכים על כל הקופה.

שלומי גואטה, הציג שוב משחק אינדבידואלי, כשהוא המנצח היחיד על המקהלה של קוויק סטופ/המאפה של רונה.

גואטה, שחתום על כל השערים של קבוצתו (חמישה שערים !!), הגיע חד למשחק והצליח גם לכבוש ולהעלות את קבוצתו ליתרון ראשון 0-1 לקוויק סטופ/המאפה של רונה.

הקבוצה של סיטונאות רחמים, לא נלחצה מהפיגור והצליחה להשוות את התוצאה משער נגיחה נפלא של החולוץ אסיף עמירה.

עד לסיום המשחק, לא הצליחו שתי הקבוצות למצוא בשנית את הרשת ושופט המשחק, גל לייבוביץ' שלח את הקבוצות לבעיטות הכרעה מהנקודה.

סיטונאות רחמים שלחו למשימה את דקל כחלון ואסיף עמירה שדייקו מהנקודה, בעוד דווקא, שלומי גואטה מצליח להחטיא, ולרדת מהמגרש עם הפסד צורם 1-3.

סיטונאות רחמים, הבטיחה בתום המשחק את עלייתה לשלב חצי הגמר, בעוד קוויק סטופ/המאפה של רונה, נזקקו להמתין לתוצאת הסיום במשחק הבא.

המשחק השלישי הפגיש את תענוגים/קרית האקדמיה מול סקין קליניק/גלובוס סנטר, למשחק בו הכל יכל לקרות.

ניצחון בהפרש שלושה שערים לטובת תענוגים/קרית האקדמיה, היה מציב את הקבוצה בירוק בשלב חצי הגמר, מנגד, ניצחון בהפרש נמוך משלושה שערים, יקפיץ את קוויק סטופ/המאפה של רונה לחצי הגמר.

האדומים של סקין קליניק/גלובוס סנטר, ידעו שניצחון בלבד, יעניק להם את הכרטיס לחצי הגמר, כך שהמשחק הבא סיפק המון עניין והרבה שערים למאות הצופים שהגיעו למתחם הכדורגל בחוף בר כוכבא.

שלוש דקות מפתיחת המשחק, וקבוצת תענוגים/קרית האקדמיה "מתפוצצת על החול" והיא כבר ביתרון 0-3 משלושער של מעיין בטיטו.

המשחק שנפתח בקצב מהיר, שמר על אותו הקצב לכל אורכו, עם מספר גדול של הזדמנויות לכיבוש ועם כמות שערים נדיבה.

האדומים של סקין קליניק/גלובוס סנטר, לא נכנסו להלם מהפיגור הגדול והצליחו, עד השריקה למחצית הראשונה, להחזיר בשני שערים של אלמוג אמין (מצוין) וניר כהן (מלך שערי הקבוצה).

אל המחצית השניה, עלו הקבוצות נחושות לסיים את המשחק בהכרעה, וכשנדמה כי סקין קליניק/גלובוס סנטר קרובים לשוויון, דווקא שחקני הירוקים של תענוגים/קרית האקדמיה, "עקצו" בעוד שני שערים, הקפיצו את התוצאה ל-2-5 והפיחו בעצמם תקוות חדשות להעפלה לחצי הגמר בזכות הפרש השערים.

בדקת הסיום, הצליח אלמוג אמין לכבוש שער נוסף לזכות קבוצתו, לקלקל את החגיגה המוקדמת של תענוגים/קרית האקדמיה ולהעניק את הכרטיס לשלב חצי הגמר לקבוצת קוויק סטופ/המאפה של רונה.

המשחק הרביעי, שנעל את המחזור השלישי ואת שלב הבתים, הפגיש את תריסי אדל אור/צמיגי המילניום מול קרלסברג.

שחקני קבוצת תריסי אדל אור/צמיגי המילניום, הבטיחו את עלייתן לשלב חצי הגמר מיד בתום המשחק בין ניסאן לג'ט לק.

כשהם משוחררים מלחץ, תוך ידיעה כי הפסד שלהם אמור לסתום את הגולל של קבוצת ניסאן בטורניר ולהעניק את הכרטיס האחרון לשלב חצי הגמר לקרלסברג, עלתה הקבוצה בתלבושת השחורה, לשחק במטרה אחת ברורה "רק ניצחון".

מנגד, שחקני קבוצת קרלסברג ידעו שניצחון "קטן" שלהם יעניק להם את הכרטיס האחרון לחצי הגמר ואף הצליחו לעלות ליתרון ראשון משער של אהרון מלקמו.

רותם מיטב, שחקנה של קבוצת ניסאן, שנשאר לצפות במשחק האחרון ולעדכן את חבריו לגבי המשך דרכם בטורניר, עודד מהיציע את שחקני תריסי אדל אור/צמיגי המילניום ודרבן אותם לעבר השוויון.

ואכן, השוויון לא איחר להגיע ולאחריו גם מבול השערים של אסף קראווני (צמד) יקיר גרינשטיין ואלירן מסיקה מתריסי אדל אור/צמיגי המילניום.

הקבוצה בשחור שטפה את המגרש והוכיחה לכולם כי המאזן המושלם עד כה (שלושה ניצחונות משלושה משחקים) הוא לא מקרי וכי כוונתם ברורה "זכייה בגביע החופים לשנת 2015".

בתום המשחק נקבעו סופית זהותן של ארבע הקבוצות שהבטיחו לעצמן את הכרטיס לשלב חצי הגמר, שיערך ביום שישי (בעוד שבועיים), בתאריך 31.7.15.

בשבוע הבא לא יתקיימו משחקים, בשל פגרת ט' באב.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות