Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום ראשון ה-19.05.24 י"א אייר ה'תשפ"ד
יום אימוץ כלבים נערך באשקלון

יום אימוץ כלבים נערך באשקלון

בחול המועד פסח התקיים ברחבת בית העם יום אימוץ כלבים בוגרים וגורים כאחד בחסות בחסות עיריית אשקלון והשירות הוטרינרי העירוני

מתעניינים רבים הגיעו ליום אימוץ כלבים שהתקיים ברחבת הדשא בבית העם במרכז אפרידר בחול המועד פסח.

יום האימוץ נערך בחסות עיריית אשקלון והשירות הוטרינרי העירוני לאימוץ כלבי הכלבייה העירונית.

במהלך היום הובאו למקום כלבים, בוגרים וגורים כאחד, בריאים ומחוסנים כנגד כלבת וחיסון משושה.

במסגרת היום אומצו שישה כלבים שהועברו לבית חם ואוהב. האירוע התקיים במעמד ראש העיר בני וקנין, חברי המועצה יורם שפר ותומר גלאם; הווטרינר העירוני, ד"ר גדי שרביט, מתנדבים ותושבי העיר. במהלך היום חולק מזון לכלבים בתרומה ע"י ערן (מזון לכלבים).

ראש העיר, בני וקנין: "זהו יום חשוב מאוד, אני גאה להיות כאן היום ולראות את ההיענות של תושבי אשקלון לאמץ כלבים, יש פה גם תושבים מגוש דן. אני רוצה להודות לגדי שרביט על הטיפול המסור בכלבים, בהזדמנות זאת אני מזמין את תושבי אשקלון לאמץ כלבים ולתת להם בית חם. אנחנו נעשה עוד הרבה ימים כאלו של אימוץ כלבים במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבעליי חיים בעיר אשקלון.

חבר המועצה, יורם שפר: "אנו במגמה חיובית לבעלי חיים. נבנתה כלבייה חדשה, חתוליה חדשה ויש התפתחות חיובית במחלקה הווטרינרית העירונית".

מנהל השירות הוטרינרי העירוני, ד"ר גדי שרביט: "זה זמן טוב לאמץ כלבים לקראת האביב. אני קורא לכל התושבים בעיר להגיע לכלביה ולאמץ כלבים. אנו מוסרים לאימוץ כלבים בריאים ומחוסנים. יש לנו המון כלבים שזקוקים לבית חם והכלבים שאומצו היום זו התחלה טובה".

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות